מאחורי הקלעים של אתר אקבן - אוקטובר 2012

מספר הקוראים עלה ל - 16,000 בחודש וכל אחד נמצא בממוצע כחמש דקות. מתוך המבקרים באתר 31.78% הם קוראים החוזרים למספר ביקורים בחודש. בחודשים האחרונים כתבתי פחות מאמרים וצילמתי רק ניתוח קרבות מפני שאת האתר כותבים שניים: קית ואני, והחלטנו להתמקד ולהקדיש מאמצים למערכת כדי לשפר את השימוש בכלי הטכני העצום של אקבן ויקי.
  1. דפי הפורטל והקטגוריות (פורטל נינג'יטסו) מושכים עכשיו וידאו מהמאמרים וניתן כעת, בהצצה אחת לראות קטגוריה שלמה של קאטות בוידאו, באותו דף (צ'ודן גטה של קוקישין ריו למשל).
  2. אתר מובייל הוקם על בסיס התוכן של www.akban.org ושמנו בתוכו את הדברים החשובים בעיננו - תוכנית הכושר והויקי. כתובת האתר הסלולארי שלנו היא www.akban.org.
  3. בטבלאות הריצה של תוכנית הכושר הוספתי pdf של הטבלאות וההנחיות הבסיסיות כדי שאפשר יהיה להוריד ולהדפיס תוכנית אימונים שלמה. (ריצה למתחילים) , (הכנה למרתון).
  4. כל הדפים קיבלו טעינה מושהית של וידאו, איי פריימס ותמונות. זאת אומרת שבדפים הארוכים הוידאו נטען רק כשגוללים למטה ומגיעים אליו ואינו מאיט את הדף.
  5. הטעינה המושהית ושדרוג הסרוור ומערכת ההפעלה מצטרפים להזזת רוב התכנים האפשריים לשרת CDN ולמהירות טעינה קצרה יותר. זאת אומרת שהאתר עכשיו מהיר יותר, לעיתים פי שלוש.
אנו ממשיכים לעבוד על המערכת אבל בחודשים הקרובים אתמקד שוב בתכנים ואשתדל לתעד עוד כמה מאות טכניקות לחימה ותרגילי כושר.